Urządzenia takie jak bramy i szlabany wskutek ciągłego działania wymagają konserwacji i nadzoru. Producenci zalecają, żeby robić regularne przeglądy. Dzięki nim możliwa jest wymiana zużytych lub uszkodzonych części zanim dojdzie do awarii i urządzenie przestanie działać. Nawet drobne regulacje, dokręcanie połączeń mechanicznych, smarowanie, czy oczyszczanie podzespołów z brudu mają wpływ na prawidłowe funkcjonowanie urządzeń. Wiadomo jest jak bardzo awarie, powodujące unieruchomienie bram i szlabanów są problematyczne. W celu zapobiegania awariom i długotrwałemu unieruchomieniu bram i szlabanów proponujemy podpisanie stałej umowy na konserwację tych urządzeń.
Dzięki niej zyskują Państwo:
- zmniejszenie ryzyka wystąpienia awarii
- comiesięczny przegląd urządzeń
- szybki przyjazd naszych serwisantów do zgłaszanej awarii
- usuwanie drobnych usterek w ciągu kilku godzin od zgłoszenia
- usuwanie awarii, które wymagają wymiany części – w ciągu trzech dni od zgłoszenia
- zmniejszenie kosztów ponoszonych na naprawy
- zwiększenie żywotności serwisowanych bram, szlabanów i napędów
- sprzedaż nadajników z zakodowaniem i dowiezieniem do klienta
- koszty robocizny jedynie w przypadku:
- awarii wynikłych z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń spowodowanych wandalizmem lub kolizji z pojazdem
- przeróbek, modyfikacji lub całkowitej wymiany bramy albo automatyki - oryginalne części zamienne
Z każdego przeglądu wykonujemy raport, dzięki któremu użytkownik uzyskuje wiedzę o:
- wykonanych czynnościach
- realnym stanie technicznym urządzeń
- konieczności wykonania określonych napraw natychmiast lub w przyszłości
Posiadamy stałe zapasy magazynowe części serwisowych oraz umowy z producentami bram i automatyki takimi jak: Hörmann, Came, NICE, FAAC, „Wiśniowski”, które gwarantują szybką dostawę oraz pełny ich asortyment. W zależności od wymagań naszych klientów usługi serwisowe świadczymy w ciągu 2, 4, 6, 8, 12 lub 24 godzin od momentu zgłoszenia. Czas reakcji wynika z podpisanej umowy na stałą konserwację.
Wykonując cykliczne (miesięczne) przeglądy urządzeń zwracamy szczególną uwagę na:
a) Brama segmentowa (garażowa)
- Wizualne sprawdzenie poprawności działania bramy
- Sprawdzenie stanu płaszcza bramy
- Sprawdzenie stanu mechanizmów prowadzących bramy
- Sprawdzenie stanu sprężyn wspomagających otwieranie bramy
- Sprawdzenie linek stalowych oraz elementów łączących poszczególne panele
- Sprawdzenie stanu siłownika oraz poprawności działania automatyki
- Sprawdzenie poprawności funkcjonowania awaryjnego otwierania
- Wykonanie niezbędnych regulacji, smarowania
- Usuwanie ewentualnych stwierdzonych drobnych usterek
b) Brama ogrodzeniowa
- Wizualne sprawdzenie poprawności działania bramy
- Sprawdzenie stanu konstrukcji bramy
- Sprawdzenie stanu siłowników oraz poprawności działania
- Sprawdzenie poprawności funkcjonowania awaryjnego otwierania
- Wykonanie niezbędnych regulacji, smarowania
- Usuwanie stwierdzonych drobnych usterek
- Sprawdzenie wszystkich połączeń elektrycznych
c) Szlaban (zapora)
- Wizualne sprawdzenie poprawności działania szlabanu
- Sprawdzenie stanu ramienia szlabanu
- Sprawdzenie stanu sprężyn
- Sprawdzenie stanu mechanizmów przenoszących napęd
- Sprawdzenie stanu silników oraz poprawności działania automatyki w szlabanie
- Sprawdzenie poprawności funkcjonowania awaryjnego otwierania
- Wykonanie niezbędnych regulacji, smarowania
- Usuwanie ewentualnych stwierdzonych drobnych usterek
- Sprawdzenie i dokręcanie wszystkich połączeń mechanicznych
- Sprawdzenie prawidłowego podłączenia napędów do instalacji elektrycznej
Zaufało nam już ponad 190 Wspólnot, Firm Zarządzających i Administrujących m.in.:
- Atrium21 Sp. z o.o.
- Gestor
- ALFAREX Sp. z o.o. Sp.k.
- Sekro Nieruchomości
- LUX-DOM
- PW LARIX
- Kenpol Sp.z o.o.
- Zarządca Sp. z o.o.
- PMG PARTNER Sp. z o.o.
- i wiele innych
W przypadku zainteresowania współpracą z nami prosimy o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy.
Kontakt z pogotowiem serwisowym:
Hubert Skoczeń
telefon: +48 608 488 688
e-mail: serwis@bramet.pl
Kontakt z działem sprzedaży i dostawy pilotów:
BRAMET.PL
Od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00
telefon: +48 570 303 003
e-mail: serwis@bramet.pl